کاروان حسین در بزنگاه تاریخی وارد می شود / گذر قوم مشرق زمین از پرتگاه سازش با محرم حسینی

طلــــوع ســتـــــــــــاره

اللهم عجل لولیک الفرج

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ طلــــوع ســتـــــــــــاره خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

همه می دانند سالهای جاری تا چه اندازه در تاریخ کره زمین سرنوشت ساز است ، حقیقتی که  امام خامنه ای از آن با نام پیچ تاریخی یاد کردند،پیچی که در سوی دیگر آن می توان دنیای درخشان ظهور را به نظاره نشست،اما درست در همین دوران حساس است که در خاورمیانه و سرزمین یاران موعود تحولاتی رخ می دهد که می تواند نگران کننده باشد تا جایی که برخی روند معکوس تحولات را مطرح میکنند و نائب امام زمان در پیام حج خود نسبت به تاثیر این اوضاع محنت بار در عقیم ماندن بیداری اسلامی و ضایع شدن آمادگیهای روحی پدید آمده در جهان اسلام هشدار میدهد،هرچند معظم له در ادامه میفرمایند که باذن الله با قدرت ملتها اوضاع به عقب برنخواهدگشت اما خطر جدیست...

کانون این خطر را باید در کانون بیداری اسلای ، ایران قهرمان جستجو کرد آنجایی که جریانی سازشکار تمام تلاش خود را بکار می برد تا خوش بینی و تلاش دستگاه دیپلماسی دولت برخواسته از رای مردم در رویارویی با مستکبرین را  به سمت سازش و تسلیم شدن در برابر زورگویان جهانی بکشاند  و تا اندازه ای در هدف خود موفق شده است.

بازوی رسانه ای جریان سازش که حمایت برخی از افراد ذی نفوذ نظام را با خود دارد ماههاست که تلاش دارد که به جامعه القاء کند که گشایش و رونق اقتصادی  و برداشتن فشارها و تحریم ها فقط و فقط در گرو کنار آمدن با کدخدای دنیا امکان پذیر است و لاغیر  و تداوم راه مقاومت چنددهه گذشته علاوه بر خطرات جدی نظامی موجب وخیم تر شدن اوضاع اقتصادی خواهد شد. متاسفانه سیاه نمایی های مکرر غافلانه برخی از مسئولان نیز ضمن تایید این شایعات بر آنها دامن می زند. هرچند در این میان بخشی از جامعه همچنان بر روحیه مقاومت و ایستادگی تاکید داشته و حماسه ای ماندگار در 13 آبان گذشته می آفریند اما بخش دیگری از جامعه همچنان مردد و سردرگم است  و کوتاه آمدن و تسلیم در برابر ظالمان را چندان ناخوشایند نمی دارد اگر موجب رفاه و گشایش زندگی دنیایی آنها گردد و این مسئله علاوه بر  وجود جریان جان گرفته سازشکار  موجب امیدواری و رضایت نظام سلطه جهانی است

گذر قوم مشرق زمین از پرتگاه سازش با محرم حسینی

و این رویارویی و کشاکش همچنان ادامه می یابد تا اینکه به ناگاه اوضاع به نفع جبهه حق تغییر می کند ،  ماه محرم ، ماه پیروزی خون بر شمشیر ، ماه رسوایی ظالمان و جنایتکاران ، ماه رنگ باختن حرفهای سازشکارانه ، ماه پیروزی و رشادت ، ماه محکم ایستادن بر حرف حق ، ماه شهادت و ایثار ، ماه عشق و محبت ولایت فرا می رسد ، جریان مقاومت روح تازه ای می گیرد  و تا اعماق جان توده های مردمی حتی آنهایی که متمایل زورگویان بودند ، نفوذ می کند ، امام عشق برای بار دیگر و شاید بار آخر ، باز هم برای مردم از مقاومت و شهادت مشق می کند و دلهای آماده و جانهای رها شده شیعیان را  به راه پایداری در برابر ظالمان فرا می خواند.

آری کاروان عشق درست در بزنگاه تاریخی که مذاکرات سرنوشت ساز  میان ایرانیان مقدمه ساز و دشمنان ظهور در جریان است فرا می رسد و کفه دلها را به سمت یاران موعود سنگین تر می کند.

با وجود تابلوی زیبای پایداری و مقاومت حسین دیگر سحر و جادوی تهدیدها و تطمیع های دنیایی تاثیری ندارد. حسین با تمام یارانش می آید تا به زمینه سازان ظهور یادآوری کند ، راه درست راه مقاومت و ایستادگی و ذلت ناپذیری در برابر مستکبران است ، و همزمانی این اصلاح فکر و هدف با اصلاح روح و روان و قلوب عزاداران حسین معجزه ای می آفریند که تنها از خون خدا برمی آید و به یقین می توان گفت با روح تازه حسینی قوم مشرق زمین از پرتگاه خطرناک کنار آمدن با مستکبران عبور کرده و می رود تا با عبور از مراحل سخت دیگر برای انجام رسالت تاریخی خود در  یاری موعود امم آماده گردد.

 

غوغای محبت حسین(ع) در دلها ، زمینه سازی برای قیامی قریب الوقوع

لحظات ، لحظات تاریخی آستانه ظهور است ، شیطان با تمام توان به میدان آمده است ، تا با گسترش ظلمت و تاریکی بار دیگر جهان را تسخیر کند. و نور هدایتگر امام عصر (عج) ، همچنان در حال جذب دلهاست تا بساط ظلمت را برچیند .از یک سو ، تاریکی عصیان نه تنها دلهای اکثر ساکنان کره زمین که حتی در سرزمین یاران امام زمان(عج) دلهای بسیاری را فراگرفته است ، جاذبه مادیات و غبار گناه آنچنان ارواح انسانها و حتی برخی مومنین را فراگرفته و از سوی دیگر نور انسانیت و معرفت و حقیقت و محبت و معنویت و زیبایی الهی ، جانهای بسیاری را شیفته خود کرده است حتی در سرزمین شیطان بزرگ. جنگی بزرگ میان نور و ظلمت در جریان است ، میان ابلیس و امام نور ، دلهای بسیاری در جهان هستند که با رسیدن به بن بست مادیات مشتاقانه به دنبال نور معنویت و فطرت می گردند ، و انسانیت گمشده ی خود را جستجو می کنند و به دنبال سرچشمه زلال معنویت اند تا عطش جان الهی خود را فرو نشانند . ظلمت دوری از حق و حقیقت فطرت بسیاری از انسانها را آزرده است و چشم انتظار تحولی بزرگ در جان خود و جهان هستند . تشنگی بشر به اوج رسیده . هرچند در سرزمین یاران حق ، عده ای تمایل به تاریکی یافتند اما فرصت تجربه یک دوره دیگر تاریکی وجود ندارد ، زیرا این تجربه تلخ ممکن است بار دیگر به سیطره درازمدت شیاطین منجر شود ،

جهان لحظات حساسی را سپری می کند ، نفس ها در سینه حبس شده است ، ظلمت دوباره یا نور و روشنایی جاویدان؟

درگیری نور و ظلمت به شدت ادامه دارد که ناگاه نوری عظیم تابیدن می گیرد ، کاروانی از ورای تاریخ می آید و خورشید حسین(ع) بار دیگر طلوع می کند ، تابابنده تر از همیشه ، نور عشق و محبت حسینی شیاطین را به عقب می راند ، دلها در نور حق از طلسم ابلیس رها می شوند و جانی تازه می گیرند.خداوند نور خود را کامل خواهد کرد و این نیست مگر به مدد نور محبت امام حسین (ع) که "ان للحسین محبت مکنونه فی قلوب المومنین" . محبتی که قلب ها را شفا خواهد داد و چراغ هدایتی خواهد بود در انتخابهای بزرگ آخر.

رویش ها به سرعت آغاز می شود و بسیاری از ریزش شده ها بازمی گردند نور حسین می تابد و کسانی را دستگیری می کند و نجات می دهد که باورش برای همه سخت است ، در برابر زیبایی و جاذبه حسین(ع) افسون و جادوی شیاطین باطل می شود ، جاذبه مهر حسین(ع) دلهای دور را هم با خدا آشتی می دهد ، و از ذلت گناه می رهاند ، شور عظیم محرم دوست و دشمن را متحیر میکند ، راز بزرگ این شیدایی عجیب و شور خلق در چیست ؟

محبت خون خدا و نزدیک تر شدن به خدا

عاشورای امسال هم با غم بزرگ همیشگی به پایان می رسد ، اما شیاطین اطمینان ندارند که تا عاشورای بعد فرصت داشته باشند ، شاید عاشورای آینده عاشورای قیام و انتقام باشد ، از این رو بدون شک با تمام توان به میدان خواهند آمد ، نشانه های تحقق وعده بزرگ الهی به خوبی آشکار شده است و اهریمنان ، آن را زودتر از دیگران دریافته اند ، فرصت زیادی برای دشمن وجود ندارد ، اگر دست روی دست بگذارند نابودیشان قطعی ست ، لذا  این بار با تمام توان به میدان  خواهند آمد ، چون چیزی برای از دست دادن ندارند ، این بار و پس از آنکه امان نامه های نیرنگ و فریبشان در پادگان یاران مهدی(عج) رد می شود ، نقاب انداخته با چهره واقعی و وحشتناک خواهند آمد. اما در کشور امام زمان (عج) ، فتنه ها با ظواهری دینی و مذهبی و با فریبکاری بیشتری به پا خواهد خواست تا نور حق را خاموش کند و از ین روست که امتحان آخر بسیار دشوار خواهد بود  از جنس همان فتنه هایی که مسلم را در کوفه زمین گیر کرد ، ملغمه ای از تهدید و تطمیع.

یاران حق آماده باشند ، فتنه ای بسیار بزرگ در راه است ، فتنه آخر ، فتنه آستانه ظهور ، غربالهای شدید آخرالزمان ، غربالهایی که به فرموده ی امام علی(ع) برخی بزرگان هم در آن سقوط می کنند ، باید مهیا شد ، از همین شب عاشورا ، برای نبردی بزرگ و همچون یاران حسین(ع) لبخند برلب ، چرا که سرانجام این رویارویی عظیم بسیار شیرین است ، طلوع امام آخر...

عظیم ترین عاشورای تاریخ در حال فرا رسیدن است ، حسین زمان(عج) در راه است ، یاران حق همه مهیا و گوش بفرمان علمدار عصرظهور .دعاکنیم آنان که نو ولایت علمدارعصر ظهور را گم کرده اند در این لحظات آخر در بیابان بلا نمانند و به سوی اردوگاه حق بیایند.

ترس و وحشت مدتیست در اردوگاه شیاطین آغاز شده است ، نه راه پس دارند و نه راه پیش ، دره نابودی در پیش دارند و ذوالفقار مهدی در پس ! پس از جز آغاز تهاجمی بزرگ هیچ راهی برای آنها متصور نیست.

آخرین و بزرگترین فتنه بشر در راه است ، و پس از آن ، به لطف خدا آغاز دورن طلایی حیات بشر در کره زمین. حیاتی پاک و طیب که در آن همه انسانها طعم خوش عدالت و محبت الهی را خواهند چشید.

قدر عاشورا را بدانیم ، شاید منتقم خون حسین(عج) یاران خویش را در این روز عظیم برمی گزیند.

 

اللهم ارزقنا طلب ثاره مع امام منصور من اهل بیت محمد صلی الله علیه و اله .

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 22 آبان 1392برچسب:,

] [ 23:16 ] [ حسیــــــــن ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه